piątek, 26 lutego 2016

"Girl Online w trasie" Zoe Sugg - recenzja

Książka: "Girl Online w trasie"
Autor: Zoe Sugg
Liczba stron: 339
Ocena: 4/10

Druga opowieść Zoelli, znanej blogerki. Po przeczytaniu pierwszej części czyli "Girl Online" miałam nadzieję, że druga część będzie tak samo dobra jak pierwsza. Ale niestety, zawiodłam się. Kiedy zaczęłam czytać miałam nadzieję na coś podobnego do pierwszej części, ale będąc coraz bliżej końca książki czułam, że Zoe pisała tą opowieść pod jakby takim "przymusem". Tak czy inaczej zapraszam was do przeczytania,  kto wie może wam się spodoba. 


"Wolność jeszcze nigdy nie smakowała tak cudownie."


Penny jest dziewczyną Noah, znanego piosenkarza. Ten fakt sprawia, że ona sama też zdobyła sławę. Dziewczyna jest szczęśliwa w swoim związku i jest strasznie podekscytowana, kiedy dowiaduje się, że leci w trasę koncertową ze swoim chłopakiem. 


"Tego tak łatwo nie zamaskuje."


Gdy Penny ma już wyjeżdżać sprawa się komplikuje, kiedy gubi telefon i ktoś z niego wysyła do niej groźby. Jednak dziewczyna za radą przyjaciela i chłopaka nie przejmuje się tym. W trasie poznaje przyjaciela Noah, który za bardzo nie przypada jej do gustu. Okazuje się też, że w trasie będzie im towarzyszyć Leah Brown, którą Penny nie darzy sympatią. 

"Na zawsze, dziewczyno."


Podczas trasy oboje z Noah mieli spędzić razem czas, jednak przez wszelkie spotkania i koncerty nie wychodzi im to. Oboje trochę się pokłócili, ale na szczęście się pogodzili. Wszystko jest dobrze, dopóki przyjaciel chłopaka Penny nie zacznie się do niej dobierać. Dziewczyna próbuje powiedzieć Noah o zaistniałej sytuacji, ale uprzedza ją przyjaciel piosenkarza. Penny załamana tym, że Noah jej nie wierzy zrywa z nim i wraz z Elliot'em opuszcza Paryż, w którym właśnie była. 


"Masz swoje życie."


Dziewczyna zrozumiała, że chce mieć własne życie i w ogóle nie interesuje się życiem Noah. W tajemnicy przed Elliot'em pomaga w przygotowaniu przyjęcia. Spędza dużo czasu z Alexem - byłym Elliot'a. Kiedy Penny przyprowadza swojego przyjaciela na miejsce niespodzianki, nie tylko ona jest zaskoczona. Czy znowu będzie Noah?

"Nie mogę w to uwierzyć."

8 komentarzy:

  1. Swietna recenzja naprawde! Bardzo przyjemnie sie ja czytalo i wszytsko logicznie i fajnie rozplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Super mi sie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja. Przyjemnie się ją czytało :) Czytałam tę książkę i oceniam 6/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa recenzja :)
    Miło się ją czyta :)
    Właśnie czytam pierwszą część czyli "Girl Online" i bardzo mi się podoba , jestem ciekawa czy druga też będzie taka dobra czy tak jak mówisz nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu przeczytać tą książkę ! Od dawna chciałam , ale teraz po takiej recenzji po prostu muszę ;)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam pierwszej części, ani drugiej, ale wiele osób mi polecało obydwie. Masz racje, może mi się spodoba.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/photography-is-waste-of-time.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  7. już parę razy zabierałam się za pierwszą część, może jednak w końcu ją przeczytam dzięki Tobie? :)
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal nie mogę książki zdobyć, a pierwszym tomem (moja recenzja tu->http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com/2015/10/9-girl-online-z-sugg.html) byłam bardzo zachwycona. Oprócz fajnej fabuły, postaci i okładki zaskoczyło mnie to, że ogólnie była na dobrym poziomie. Okej, może schematyczna i podobna do innych, ale ja daję 10/10 ;)
    A niedługo, kiedy tylko będzie w bibliotece, biorę się za II tom :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń