piątek, 12 lutego 2016

"Girl Online" Zoe Sugg - recenzja





Książka :Girl Online
Autor: Zoe Sugg
Liczba stron:364
Ocena 8/10

Zoe Sugg to znana blogerka na całym świecie. Swoją pierwszą książką podbiła serca miliona osób, w tym moje.  Tak naprawdę o tej książce i blogerce usłyszałam tydzień temu od koleżanki, kiedy kupowała drugą część tej książki czyli "Girl Online w trasie". Powieść ma w sobie dużo opisów dotyczących reakcji typowych nastolatków.

"Na dworze jest ciemno, a nowojorski horyzont migocze jak wystawa jubilera."


Penny to dziewczyna, która ma swoją paczkę. Uwielbia robić zdjęcia, ma kochającą rodzinę i wspaniałego przyjaciela. Prowadzi bloga, o którym wie tylko jej najbliższy przyjaciel- Elliot. Jest on oczywiście pisany anonimowo co bardzo odpowiada dziewczynie. 
Noah to dość tajemniczy chłopak, który ma sekret przed Penny. Dziewczyna jednak nie zdaje sobie z tego sprawy. 

"Czuję się, jakbym weszła do jaskini Aladyna."


Losy tych dwojga łączą się ze sobą kiedy Penny wylatuje do Nowego Jorku z rodzicami i Elliotem. Oboje poznają się podczas przygotowań ślubnych. Chłopak pokazuje Penny jego ulubione miejsca. Zaskakujące jest to, że po dość krótkiej znajomości ta dwójka się w sobie zakochuje. Spędzają ze sobą naprawdę dużo czasu.

"Czuję się jak Kopciuszek przy Księciu z Bajki."


Z całej historii najbardziej spodobał mi się Elliot- jedyny i niepowtarzalny przyjaciel Penny. To dosyć śmieszne bo książka jest o Noah i Penny, a nie o nim. Chłopak jest homoseksualistą (tak jestem cenzuralna) i ma bogatych rodziców, którzy nie akceptują jego orientacji. Jest z tym mu ciężko i więcej czasu spędza z rodziną swojej przyjaciółki niż z własną. W jego charakterze spodobało mi się to jak troszczył się o Penny.


"Na szczycie głazu siedzi Księżniczka Jesieni."


Ta książka przedstawia historię dwojga zakochanych w sobie, mających sekrety. Jeżeli miałabym wynieść z tego jakąś naukę to brzmiałaby ona tak:
"Nigdy nie ukrywaj niczego o sobie przed najbliższymi."


"Zostałam oszukana.Mam złamane serce."


2 komentarze:

  1. Na pewno książkę przeczytam :)) Zaciekawiła mnie :D
    Bardzo fajna recenzja :)
    Zapraszam do siebie moja-pasja2.blogspot.com
    PS. Fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się ciekawie. Będzie obserwować :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy i zachęcamy do obserwacji naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń