poniedziałek, 15 lutego 2016

Liebster Awards

Witajcie moi drodzy !
Zostałam nominowana do LBA czyli Liebster Awards, dziękuje bardzo White Kalmen z bloga White Crazy Obsession Forever za nominacje i gorąco pozdrawiam :D
 No to zaczynamy:

1. Od kiedy piszesz bloga?
Bloga pisze naprawdę od niedawna .

2. Ile masz lat?
13

3. Jakie zwierzątko posiadasz?
Obecnie nie mam żadnego zwierzątka.

4.Jakie jest największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest zostanie piłkarką ręczną, a jeżeli to nie wypali to pisarką.

5.Jaka jest twoja ulubiona książka i film?
Z filmem będzie łatwo bo mój ulubiony to "Star wars, Zemsta Sithów".
Z książką już trochę trudniej ale moja ulubiona to "Alicja królowa zombi".

6.Czego nienawidzisz?
Nienawidzę wręcz, kiedy ludzie wypowiadają się na temat, o którym nie mają bladego pojęcia.


7. Twoja ulubiona piosenkarka/piosenkarz/zespół?
Zespół Nu'est


8. Masz komputer czy laptopa?
Mam komputer, ale wkrótce będę mieć laptopa.


9. Jaki napój najbardziej lubisz?
Sok jabłkowy

10. Co byś chciała w sobie zmienić?
Moją nieśmiałość w życiu codziennym. Bardzo boję się zagadać do obcej mi osoby.


11. Masz rodzeństwo?
Tak, młodszą siostrę.


A ja nominuję do LBA:
Loveitmartha


Moje pytania:
1. Od kiedy prowadzisz bloga?
2. Jak masz na drugie imię?
3. Trenujesz coś?
4. Masz rodzeństwo?
5. Jaki zawód masz zamiar wykonywać?
6. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
7. Najgorsza książka jaką przeczytałaś?
8. Twój ulubiony aktor/aktorka?
9. Ulubiony napój?
10. Masz Wattpada?
11. Ile masz lat?





2 komentarze:

  1. Dziękuje za odpowiedzenie na moją nominację :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Zapraszam moja-pasja2.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń