poniedziałek, 29 lutego 2016

Ulubione I luty 2016

Co miesiąc będę publikować w takich postach piosenki, które najczęściej słuchałam w danym miesiącu, książki, które zapadły mi w pamięć i filmy, które mi się spodobały.

Muzyka
W tym miesiącu najczęściej słuchałam "Overcome" zespołu Nu'est. Może to dlatego, że czułam przychodzące ciepło w sercu za każdym razem gdy słuchałam tej piosenki.

Książka
Książka, która zapadła mi w pamięć i dalej się po niej nie otrząsnęłam jest "Szklany miecz" Victorii Aveyard. To co poczułam podczas czytania tej opowieści jeszcze mnie nie opuściło. Powiem tyle : ta książka wywołała u mnie emocje jakich jeszcze żadna inna nie wywołała.

Film
Faworytem tego miesiąca jest film " Ostatnia piosenka". Film powstał na podstawie opowieści Nicholasa Sparksa "Ostatnia piosenka". Na blogu pojawiła się recenzja książki, a ja sama byłam ciekawa filmu. Obejrzałam ten film z koleżankami podczas naszego obozu sportowego, oglądałyśmy go na telefonie więc nie spodziewałyśmy się zobaczyć co kolwiek na tym małym ekraniku. Ale cóż, pod koniec filmu wszystkie zamieniłyśmy się w beksy i płakałyśmy tak strasznie, że przyszli panowie zza ściany obok i próbowali nas uspokoić.

A wam jakie filmy, książki i piosenki przypadły do gustu?

10 komentarzy:

  1. Kocham "Ostatnią Piosenkę" ❤
    Bardzo zachęcająco piszesz o książce,
    Obserwuję
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mhmm ciekawie , nie powiem .. ;)
    http://littlesandrapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyka ... Bez wątpienia od lutego całe moje życie przepełnia Melanie Martinez [oczywiście to życie muzyczne, heh] Kocham jej muzykę !
    Film nic specjalnego nie oglądałem więc tutaj się nie wypowiem,a jeżeli chodzi o książke to moje życie książkowe wypełniła seria rywalek ! Kocham kocham i jeszcze raz kocham ! <3http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o film ... to dziś oglądałam ten oskarowy ... polecam! rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film *.* Piękny <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Film oglądałam, rewelacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Film podbił moje serce, przepiękny. Tak samo jak ksiażka.
    Pozdrawiam, nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Overcome jest najlepsze ^-^
    Bardzo fajny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja teraz szaleje na punkcie Rihanny, co do książek- nie czytam. A filmowym faworytem jest zdecydowanie Bez litości z 2014.

    OdpowiedzUsuń