środa, 13 kwietnia 2016

Book Tmi Tag

Ostatnio wzięłam się za przeglądanie innych blogów z recenzjami książkowymi i tam natrafilam na bardzo fajny Tag. Jako, że autor posta poinformował o tym, że każdy może wypełnić pytania, odrazu się do tego zabrałam z radością.



1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Ciężki wybór, ale według mnie najlepszy styl ma Alicja Bell z "Kroniki Białego Królika".

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Moja odpowiedź będzie prosta : Cole Holland z "Kroniki Białego Królika".


3. Czy kochałeś kiedyś postać, a potem ją znienawidziłeś?
Owszem, jest, Maven z "Czerwonej królowej".

4. Największa książka na twojej półce?
Hm, największa książka? To chyba będzie " Alicja królowa zombi".

5. Najcięższa książka na twojej półce?
"Intruz".

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Nie, i jak na razie nie zamierzam żadnych mieć.

7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Tak, mam naszyjnik z Insygniami Śmierci.

8. Książkowa para, której kibicujesz?
Mare Barrow i Cal z "Czerwonej królowej".

9. Ulubiona seria książek?
Ach, mam ich tyle, że nie jestem w stanie wymienić.

10. Ulubiony soundtrack z książki?
Oczywiście, "Maybe Someday" .

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?
"Tajemny ogień", z tego co wiem to będzie za nie długo druga część w Polsce.

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Nie mam takiej.

13. Od kiedy czytasz?
Książek dla dzieci nigdy nie czytała, już wtedy gdy miałam 7 lat tata pozwalał mi czytać "Harry'ego Pottera".

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Na "Pottermore" trafiłam do Slytherinu. Uwaga, mogę być wredna.

15. Czego szukasz w książce?
Czego? Szukam świetnej akcji podczas, której będę mogła wstrzymywać oddech.

16. Ulubiony cytat?
"Nie możemy być nikim więcej, ani nikim mniej. Możemy być tylko sobą." 
- Kahlan Amnell

17. Ulubiona okładka?
Okładka książki "Szklany miecz".

18.  Akcja vs romans?
Zdecydowanie akcja, ale nie pogardzę akcją z wątkiem romantycznym.

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Nigdzie nie idę. Po prostu siedzę w pokoju i płaczę do poduszki jak dziecko.

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Zwykle od jednego dnia do pięciu dni.

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?
Oj, bardzo długo ,raz trwał nawet miesiąc.

22. Najmniej lubiana książka?
"Romeo i Julia".

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Jej styl bycia. 

24. Co cię odrzuca w postaci?
Jej użalanie się nad sobą, beznadzieja.

25. Czemu dołączyłaś do blogsfery?
Uwielbiam się dzielić swoimi przemyśleniami na temat książek i dlatego powstał blog.

26.  Straszna książka?
Nie ma dla mnie takiej książki.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Płakałam przy "Po zmierzchu".

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
"Czerwona królowa".

29. Ulubiony tytuł?
"Maybe Someday"

30. Ostatnio przeczytana książka?
"Dziewczyna którą kochały pioruny"

31. Co teraz czytasz?
" Pierwsze prawo magii"

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
"Igrzyska Śmierci"

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Katherine Parker - najlepsza postać jaką poznałam.

34. Autor z którym chcesz porozmawiać?
Gena Showalter

35. Ulubione jedzenie do czytania?
Czekolada.

36. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?
Zdecydowanie świat z "Kronik Białego Królika".

37. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Wczoraj.

38. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?
"Szlama"

39. Czy tworzysz własne teksty?
Tak.

40. Ulubiony magiczny przedmiot?
Różdżka

41. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Szukający.

42. Nazwij piosenkę, którą łączysz z książką.
"Lejde" z " Alicją w krainie zombi".

43. Ulubiony podryw na książkę?
Nie

44. Ile masz książek?
48

45. Kogo tagujesz?



3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię czytać książek i też mam ich bardzo dużo :) Bardzo fajny tag, obserwuje i czekam na więcej!♥
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką tagów, a już takie długie szczególnie cieszą moje oko :D Ja też trafiłam do Slytherinu i to mój ulubiony dom. Niedługo wypełnię ten tag na swoim blogu, ponieważ zostałam nominowana przez Książki według Wiktorii, więc Cię na niego serdecznie zapraszam.

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko Jeremi Gilbert na zdjęciu <3 uwielbiam jego postać w serialu. Też zawsze płaczę do poduszki, a moja mama zawsze zastanawia się, co mi jest :D

    OdpowiedzUsuń