niedziela, 10 kwietnia 2016

Medyczny Tag książkowy

Witajcie kochani !
Dzisiaj odpowiem na nominację do Medycznego Tag-u :) Za nominację dziękuje Książkiwedług Wiktorii :D I żeby was już nie zanudzać przechodzimy do Tag-u.



1. Anastazjologia - książka tak nudna, że prawie cię uśpiła



Książka "Girl Online w trasie" pasuje tu według mnie najbardziej. Wiele osób mi ją polecało i mówiło, że jest super. Jednak ja nie mogę się z tym zgodzić, ponieważ przy lekturze strasznie mi się nudziło. Wydarzenia z książki zlewały się już z takimi pospolitymi wydarzeniami. Zazdrość, strach o chłopaka i w końcu rozstanie z nim. Typowe w romansach. Pierwsza część nie była taka banalna.









2. Diagnoza - smutna książka




Gdy tylko zobaczyłam ten punkt do głowy przyszła mi ta książka. Jest w niej tyle smutku, bólu i pragnienia czegoś co nie jest w zasięgu rąk głównej bohaterki, że już po kilku stronach czytania z moich oczu poleciały łzy. Sądziłam, że będzie miała szczęśliwe zakończenie, ale niestety. Książka o smutnym początku i takim samym końcu. Będę do niej nie raz wracać.








3. Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji



Niestety, ale nie umiem przyporządkować do tego punktu żadnej książki. Może kiedyś mi się uda.








4. Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz



Książka, po której przeczytaniu się załamałam. Już na początku opowieści czułam, że może być beznadziejna, ale czytałam dalej. Według mnie ta książka to totalna porażka.















5. Panie doktorze, straciliśmy pacjenta! - książka z niespodziewaną śmiercią



Tutaj przypada "Biała królowa". Sądziłam, że zakończenie będzie szczęśliwe. Dwoje zakochanych ze sobą aż do wspólnej śmierci. Przynajmniej tak miało być. Niestety, ale autorka już w połowie książki zabiła jedno z tych dwojga zakochanych.












6. Operacja - książka, przy której wstrzymywałeś oddech ze zdenerwowania i napięcia 


Tutaj idealnie pasuje "Mroczne umysły" Alexandry Bracken. Tak wielka tajemnica wokół jednej dziewczyny.

















7. Pobieranie krwi - krwawa książka


Tu najbardziej według mnie pasuje "Alicja królowa zombi". Dużo zabijania, dużo krwi i krwiste szczegóły. Najlepsza książka jaką czytałam.












A ja nikogo nie nominuje :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz