sobota, 2 kwietnia 2016

Ulubione | marzec 2016

Muzyka
W tym miesiącu najczęściej słuchałam piosenki "Maybe Someday " Griffina Petersona. Wszystko przez to, że przeczytałam książkę o tym samym tytule. 


Książka
Książka, która znalazła drogę do mojego serca to " Mroczne Umysły " Alexandry Bracken. Ta opowieść na długo zapadnie mi w pamięć. Dlaczego? Ponieważ główna bohaterka pokazuje świat, który stoi na krawędzi przepaści. Na blogu pojawiła się recenzja książki i mam nadzieję, że zajrzycie.


Film
Jako, że w tym miesiącu oglądałam mało filmów wiedziałam, który najbardziej mi się spodobał. Mój wybór padł na " Thor ". Film, który uwielbiam oglądać razem ze swoim tatą. Oboje mamy bzika na punkcie mitologi i tego typu rzeczy. Więc nie ma się co dziwić czemu wybór padł na ten film.

A wy co oglądaliście, słuchaliście lub czytaliście?

1 komentarz:

  1. Piosenka ,, Maybe someday '' jest nieziemska <3 Słucham jej w kółko i w kółko i w koło :P
    Kocham tą piosenkę i jej tekst, jej tekst to istna magia :))
    Kocham i piosenkę i książkę, do której wracam 3 razy dziennie :))
    Ślę buziaki :**
    http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń