piątek, 20 maja 2016

"Alicja królowa zombi" Gena Showalter - recenzja


Tytuł : "Alicja królowa zombi"
Autor : Gena Showalter
Liczba stron : 447
Ocena : 10/10

Trzecia część z serii "Kroniki Białego Królika". Książka, która zawładnęła moim sercem. Najlepsze zakończenie jakie mogłaby mieć książka. Smutek pomieszany z radością.




"Tak. Po. Prostu."


Alicja Bell i Cole Holland przechodzą malutki kryzys w swoim związku. Do tego jeszcze Anima planuje zemstę na zabójcach. Co może się wydarzyć gdy wszyscy bliscy Alicji są zagrożeni?


"Trzymaj się."


Wszyscy ocalali zamieszkują u ojca Revee, a Ali dowiaduje się strasznej rzeczy. Przez całe życie żyła w kłamstwie. Jak sobie z tym poradzi i co na to wszystko Cole?

"Każdemu wolno marzyć."

Czytając książkę cały czas zalewałam się łzami. Raz z radości, a za drugim razem ze smutku. Miłość, ból, śmierć. To wszystko jest w tych 447 stronach. Ta opowieść nie dawała mi spać i zdążyłam ją przeczytać w zaledwie dwa dni. 


"Poleciała głowa.'

Jeśli chcesz zobaczyć jak to jest gdy twój świat się wali, a wszyscy wokół ciebie znikają to musisz przeczytać tę książkę, ale najpierw przeczytaj dwie pierwsze bo się pogubisz w tej. Gorąco polecam tą opowieść bo nawet na lekcji ją czytałam i cieszę się, że ją przeczytałam. Nawet teraz do niej wracam.

6 komentarzy:

  1. Książki to moja miłość!!!! Ostatnio czytałam :Kochając pana Danielsa" <3 Pytałam ja pół nocy bo nie mogłam się od niej oderwać
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/2016/05/5.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem pierwszą część. Bardzo ciekawa.
    Świetny post! Bardzo konkretny i nie męczył tak jak w niektórych recenzjach. 📖📖👍

    OdpowiedzUsuń
  3. super recenzja, zaciekawiłaś mnie tą książką :D
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o tej serii i chyba wreszcie będę musiała po nią sięgnąć :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu tej wspaniałej recenzji za niedługo lecę do księgarni po książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna książka w kolejce do przeczytania. Aktualnie czytam "Ciemną stronę księżyca". Rewelacja! Polecam. :)
    https://charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń