środa, 25 maja 2016

Liebster Blog Awards

Witam w kolejnym poście dotyczącym LBA.
Dziękuję za nominację http://chucky19.blogspot.com/ ;)
No to zaczynamy na odpowiadanie pytań :D



1. Ulubiony kolor?
Czarny. Ten kolor inspiruje mnie do pisania i wielu innych rzeczy.

2. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Sama nie wiem. To było impulsywne. Z początku były to blogi z opowiadaniami, a teraz piszę bloga z recenzjami książkowymi.

3. Kim chciałeś zostać jako dziecko?
Chciałam zostać czarodziejką. Takie małe marzenia pięcioletniej dziewczynki.

4. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Trudne pytanie. Obecnie dla mnie najważniejsza jest rodzina i kariera sportowa.

5. Czego się najbardziej boisz?
Pająków i innych podobnych robactw.

6. Gdybyś miał taką możliwość co byś zrobił cofnął się w przeszłość czy zobaczył przyszłość?
Zobaczyłabym przyszłość. Bardzo mnie ciekawi co się kiedyś wydarzy.

7. Jaka była twoja ulubiona zabawa w dzieciństwie?
Zabawa w chowanego zaklepywanego. Oszukiwałam i być może dlatego zawsze wygrywałam.

8. Wolisz plaże i morze czy góry? I dlaczego?
Zdecydowanie plaża i morze, a to dlatego, że zawsze bałam się chodzić w góry.

9. Masz jakieś pasje?
Uwielbiam robić zdjęcia. Każdemu i wszystkiemu.

10. Co jest dla ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
Najtrudniejsze? Pisanie postów. Jak się nie postarasz to nici z wszystkiego. Nie masz czytelników, nie masz komentarzy.

A ja nominuję :
* http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/
A oto pytania dla niej :
1. Gdzie chciałabyś mieszkać kiedy dorośniesz?
2. Masz jakieś hobby?
3. Twoje ulubione jedzenie?
4. Masz jeszcze jakieś blogi oprócz tego, który teraz prowadzisz?
5. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
6. Jaki masz kolor oczu?
7. Lubisz chodzić w sukienkach?
8. Wolisz Warszawę czy Kraków? I dlaczego?
9. Twój ulubiony zespół?
10. Co byś zrobiła gdybym właśnie powiedziała, że wszystkie książki świata są moje, a ty ich nie dostaniesz?



2 komentarze:

  1. Świetne pytania ! Też uwielbiałem grać i oszukiwać w chowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam plażę :D w chowanego też lubiłam się bawić w dzieciństwie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń