piątek, 6 maja 2016

"Po zmierzchu" Alexandra Bracken - recenzja


Tytuł : "Po zmierzchu"
Autor : Alexandra Bracken
Liczba stron : 510
Ocena : 9/10
Ostatnia część trylogii "Mroczne umysły". Autorka mile mnie zaskoczyła jeśli chodzi o zakończenie. Pierwsze dwie części miały smutny koniec, jednak ta miała szczęśliwe zakończenie, Najwyższy czas.

"Gorące serce."


Główna bohaterka w tej części jest już niemal dorosła. Podejmuje coraz poważniejsze decyzje. I nie tylko ona. Także jeden z jej przyjaciół jest niemal dorosły. Ale to nie oznacza, że nie popełnią żadnych błędów.


"Jak to Zu."


Świat stworzony przez Alexandrę Bracken zmienia się na gorsze. Jest jeszcze gorzej niż w pierwszych książkach. Ruby i jej przyjaciele są zagrożeni, tak samo jak dzieciaki, którymi się zajmują. Ale nie tylko to jest tu problemem. Ruby wraz z bratem swojego ukochanego skrywa pewien sekret. 


"Potrzebujemy cię."


Ale i tak najbardziej podoba mi się zakończenie. Główna bohaterka ocaliła innych przed koszmarnym losem, takim samym jak jej. A po tym wszystkim nie jest dokładnie powiedziane co się dzieje kiedy całe zło się skończyło. Książka kończy się w czasie kiedy nasi kochani przyjaciele jadą gdzieś uśmiechnięci i zadowoleni. Takie zakończenie bardzo mi się podoba.


"Masz ochotę skręcić ze mną kilka półek?"


3 komentarze:

  1. Ciekawe, jeszcze nie miałam przyjemności z ta serią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie pierwsza część tej serii leży na mojej półce, mam nadzieję, ze będzie tak świetna jak wszyscy ją opisują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jak na razie tylko I część i jestem pewna, że sięgnę po kolejne :)
    Co do Twojego posta, to powinnaś zdecydowanie więcej pisać. tego nawet recenzją jak na razie nie mogę nazwać :/ Nie piszesz źle, ale pisz więcej! :) Napisz coś więcej o swoich emocjach, po przeczytaniu tej książki, dodaj może bardziej dokładny opis książki (ale bez spojlerów :D)
    To tylko delikatne sugestie i mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :)
    Powodzenia ! :)

    Pozdrawiam :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kochajacaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń