czwartek, 5 maja 2016

Przysłowiowy Book Tag


Przysłowiowy Tag. Jest bardzo ciekawy i zapraszam do czytania moich odpowiedzi :)



  1. Co za dużo to nie zdrowo, czyli kontynuacja, która była gorsza od pierwszej części 

Pierwsza część była fantastyczna i miałam nadzieję na fajny ciąg dalszy. Jednak w drugiej części czułam się tak jakby autorka pisała książkę na siłę.















2. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, czyli książka, którą mogę czytać wielokrotnie

Książka historyczna z wątkiem miłosnym. Autorka mile mnie zaskoczyła i wiem, że będę do tej książki wracać wielokrotnie.
















3. Stary, ale jary, czyli ulubiona książka z dzieciństwa

Najlepsza książka jaką czytałam w dzieciństwie. Czytałam ja wiele razy i myślę, że nawet teraz mogłabym ją czytać bez problemu.















4. Nie taki diabeł straszny, jak go malują, czyli książka, która mile mnie zaskoczyła

Może kiedyś się tu pojawi jakiś ciekawy tytuł. Na razie lecimy dalej.








5. Nie chwal słońca przed zachodem, czyli książka, która rozczarowała mnie swoim zakończeniem

Autorka zakończyła książkę smutkiem. A tak liczyłam na szczęśliwe zakończenie.
















6. Wyśpisz się po śmierci, czyli książka, w którą tak się wciągnęłam, że mogłabym dla niej zarwać nockę 

Miłość, walka, śmierć i rozpacz. Już nie jedną noc mam nieprzespaną dzięki tej książce.













7. Mowa jest srebrem, a milczenie złotem, czyli książka z najlepszymi dialogami

Takie piękne dialogi, że aż zacytuje:
"- Miłość zaślepia.
- Każdy rozumie miłość na swój sposób...
- Nie wiem czy ty w ogóle potrafisz kochać - przerywa mi. - Widzisz wokół siebie nie ludzi, ale kolejne narzędzia, kolejne superbronie, którymi można manipulować, które można kontrolować i poświęcać."











8. Pierwsze koty za płoty, czyli książka, prze której początek nie mogłam przebrnąć



Przez pierwszą część tej książki nic prawie się nie działo. Same nudy, nie wiedziałam czy będę w stanie ją w ogóle przeczytać.














9. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, czyli książka, którą zna prawie każdy


Jestem pewna, że każdy zna tą książkę.
















10. Od przybytku głowa boli, czyli książka licząca ponad 400 stron

Zapraszam na książkę liczącą 504 stron. Bardzo ciekawa i mam nadzieję, że wam też się spodoba.
















11. Być kulą u nogi, czyli książka, w której występuje trójkąt miłosny

Maxon czy Aspen? O rety! Przez prawie całą książkę główna bohaterka zadaje sobie to pytanie.
















12. Co cię nie zabiję, to cię wzmocni, czyli bohater, który pod wpływem różnych czynników dorośleje

Pomińmy fakt, że bohater tej książki ma może z dwadzieścia pięć lat. Ale to nie oznacza, że nie może dorosnąć. Pod wpływem bardzo ciekawych rzeczy robi coś czego nigdy wcześniej by nie zrobił. Według mnie dorósł.














Dziękuje tym osobom, które doczytały do końca i może coś zrozumiały z moich odpowiedzi.
Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo!

5 komentarzy:

  1. Świetny tag :) niektórych książek nie czytałam,wiec jest co nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rywalki <3 wiem, że każdy to czytał, ale ta książka zauroczyła mnie totalnie i zawsze czytam ją, jak mam zły humor :)

    mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam "Rywalek", więc chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O masakra... z tego wszystkiego znam tylko "Pierwsze prawo magii" :) po przeczytaniu kilku następnych części stwierdzam że Richard chyba nigdy nie zazna spokoju.
    Pozdrawiam
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie także jest taki Tag! :)
    Chcesz poznać odpowiedzi? :) W takim razie zapraszam:
    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń