niedziela, 12 czerwca 2016

"Alicja i uczta zombi" Gena Showalter - recenzja


Tytuł : "Alicja i uczta zombi"
Autor : Gena Showalter
Liczba stron : 415
Ocena : 8/10


Ostatni część z serii "Kroniki Białego Królika". Ta książka jest inna niż pozostałe, pisana z dwóch perspektyw. Autorka zawarła tu bardzo ciekawe nazwy, które pomagają określić pewne rzeczy w opowieści.




"Chyba naprawdę mam okres."


Ta opowieść jest opowiadana z perspektywy przyjaciela Ali, Szrona i zdrajczyni Milli. Dlaczego dziewczyna, która jest powodem śmierci dziewczyny Szrona będzie przez niego pożądana? I dlaczego nagle zaczęli ze sobą współpracować i przebywać ze sobą?


"Teraz muszę tylko... czekać."


Wizje przyszłości.W ich przypadku to były wizje przeszłości. Jak wiele można się dowiedzieć z samych tych wizji? Oni się dowiedzieli o sobie bardzo wiele. Szron dowiedział się dlaczego tak kochała brata, a Milla jak Szron ma naprawdę na imię. 


"Nie, do diabła."


Zombistyczna toksyna opanowuje organizm Milli. Czerwone płomienie ogarniają jej ciało, a ona nie może nic zrobić. Tylko Ali może jej pomóc, ale czy blondynka pomoże swojemu dawnemu wrogowi? I dlaczego Kat nie chce żeby Szron był z Millą?


"Wreszcie!"


Już na samym początku książki można się popłakać z powodu wyczuwalnego smutku. Ja się popłakałam. Widać po jednym z głównych bohaterów, że popada w depresję, obłęd.


"Ali wzdycha gwałtownie."


Sądziłam, że skoro książka została napisana z perspektywy dwóch osób to ta książka będzie niewypałem. Jednak okazała się naprawdę super. 

14 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie. Chyba muszę sięgnąć po tą książkę ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zastanawiałaś się nigdy nad tym, że mogłabyś zacząć pisać trochę lepiej? Z tego tekstu nie wynika nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog,wreszcie coś dla mnie.Jak dla mnie tekst jest w sam raz ,krótko,zwięźle i na temat.Zachęca do przeczytania książki.Zostawiam obserwację,czekam na kolejne wpisy.
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co piszesz książka zapowiada się fajnie ;) Może przeczytam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://llifebypatt.blogspot.com/ zapraszam do mnie na nowy blog :)

      Usuń
  5. Przede wszystkim to ćwicz pisanie, bo często się powtarzasz i źle budujesz zdania. Recenzja powinna zaciekawić, zdradzić o czym jest książka, ale nie przesadnie - Ty czytelnikom tego oszczędzasz. Przeczytałem i nie czuję się w ogóle zaciekawiony. No i więcej własnych opinii :)

    Pozdrawiam
    http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna recenzja, chociaż bardzo króciutka :D
    Dzięki tobie przeczytam calutką serię :D

    Ślę buziaczki,
    Ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich książek ale są gusta i guściki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie kiepska recenzja... Popieram, że powinnaś poćwiczyć pisanie, ponieważ teraz nie idzie ci to najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wole inną literaturę ale blog fajny będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedno zastrzeżenie odnośnie recenzji. Jest w niej w sumie tylko jedno zdanie twojej opinii, a reszta to opis.
    Żeby rozwinąć możesz napisać np. co ci się podobało w książce, zalety książki, nawet możesz zrecenzować okładkę.

    Pozdrawiam,
    Alicja, recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie przepadam za takim gatunkiem książek, ale może przeczytam o niej więcej gdzieś w internecie :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń