środa, 20 lipca 2016

Wyzwanie "Mój pierwszy raz"


Wyzwanie "Mój pierwszy raz" jest autorstwa blogerki z bloga Zajęcza Nora. Wyzwanie polega na tym, aby opowiedzieć swój początek historii z książkami.

Moja historia z książkami nie wyglądała tak pięknie z początku tak, jak teraz. Oczywiście wtedy miałam tak z sześć lat, ale nie lubiłam książek i nie lubiłam czytać. To tata codziennie mi czytał "Harry'ego Pottera" na dobranoc.
Dopiero rok później usiadłam z własnej woli przy książkach. I to nie przy byle jakiej książce zaczęłam swoją piękną przygodę. Było to "Pierwsze prawo magii" Terry'ego Goodkinda. Książka nie dla dzieci, ale nikt nie powiedział, że mi ją dał rodzic. Sama ją wyjęłam z kartonu i po kryjomu czytałam. I tak to się zaczęło. Wyciągałam z kartonu mojego taty co jakiś czas inne książki. W taki sam sposób przeczytałam "Hobbita". Nie interesowały mnie książki dla dzieci i młodzieżowe.
Dopiero w wieku dziewięciu lat przeczytałam samodzielnie serię książek "Harry Potter". Potem czytałam już bardziej młodzieżowe książki. Do tej pory zdarza mi się jednak przeczytać książki dla dzieci takie jak: "Historia amuletu", "Dzieci z Bullerbyn" i "Magiczne drzewo".

Taka jest moja króciutka historia z książkami.

4 komentarze:

  1. Historia podkradania książek :) Dobrze, że miałaś komu podkradać :D
    Na prawdę przeczytałaś Pierwsze prawo Magii w tak młodym wieku? Podziwiam.
    Ja za to się wzięłam dopiero w liceum... :)
    Pozdrawiam i cieszę się, że podjęłaś wyzwanie.
    Jadwiga z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
  2. haha za jakie ty poważne książki się brałaś! :D ja pamiętam, że jako mała dziewczynka czytałam baśnie, a potem chyba przez kilka lat nic. O i pamiętam jak nienawidziłam Harrego Pottera, potem mi się to zmieniło.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki nieważne, ważne, że teraz czytasz :) a tacie Twojemu przybijam piątkę, że czytał Ci Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do LBA
    http://recenzje-by-my.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-3-i-4.html

    OdpowiedzUsuń