czwartek, 11 sierpnia 2016

"W ramionach gwiazd" Amie Kaufman, Meagan Spooner - recenzja








Tytuł: "W ramionach gwiazd"
Autor: Amie Kaufman, Meagan Spooner
Liczba stron: 488
Ocena: 10/10








Romans, który zachęcił mnie swoim tytułem. Sądziłam, że będzie to kolejne ckliwe opowiadanie, ale się pomyliłam. Trzeba to przeczytać.


"To już tylko echo."
Książka opowiada o Tarverze i Lilac, dwójce osób z dwóch różnych światów. Ona jest kimś kto nie zadaje się z żołnierzami takimi jak on. Jednak zmienia to wypadek statku, na którym się znajdują. Oboje w kapsule ratunkowej lądują na nieznanej im planecie.


"Odciski dłoni."


Statek, którym lecieli rozbił się na tej samej planecie, na której wylądowali. Tarver i Lilac wyruszają w stronę wraku mając nadzieję, że tam zjawią się służby ratunkowe, które zabiorą ich do domu. Żadne z nich nie jest w stanie normalnie się dogadać. Oboje sobie dogryzają na wszystkie możliwe sposoby.


"Nie żyje."

Podczas wyprawy Lilac sądzi, że ogarnął ją obłęd. Słyszy niewyraźne szepty i widzi zmarłych ludzi. Tarver próbuje jej pomóc. Sam jednak później widzi dom swoich rodziców. Oboje odkrywają, że nie są sami na tej planecie. Muszą się uratować, ale co się stanie gdy Lilac umrze? Czy Tarver wróci sam do domu i zapomni o kimś kto zdobył jego serce?


"Jestem twoją Lilac."


Nie lubię romansów, wręcz ich się wystrzegam. Jednak ta historia tej dwójki znalazła się w moim sercu. Autorki nie zrobiły z głównej bohaterki idealnej dziewczyny. Pokazały, że miłość może się ukazać nawet podczas próby uratowania własnego życia. 


"Jestem niczym."


Jedyne, co mnie odrzuca to okładka. Nie podoba mi się. Dziwnie została przedstawiona ta dwójka bohaterów na niej. Jednak nie ocenia się książki po okładce, prawda? 

10 komentarzy:

  1. Łał! Mega recenzja! Jesteś coraz lepsza:) Jeszcze daleka droga przed tobą, jednak widzę, że zmierzasz w dobrym kierunku :* powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś trochę napisać o tym co czułaś po przeczytaniu książki i coś więcej o bohaterach. Brakuje mi też trochę całościowego spojrzenia na książkę, ale jest dobrze ;)
    Zapraszam do siebie: http://zanimdorosne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Mega recenzja! Jesteś coraz lepsza:) Jeszcze daleka droga przed tobą, jednak widzę, że zmierzasz w dobrym kierunku :* powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wspomniały dziewczyny jest coraz lepiej :)

    Nie czytałam, nie zamierzam, nie mój klimat.
    Pozdrawiam,
    Alicja, recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, okładka nie zachęca. Jestem ciekawa, czy książka jest napisana przystępnym językiem i czy pod tym względem dobrze się ją czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja!
    Okładka mi się za to bardzo podoba, jak wszystkie inne od Moondrive :) mam u siebie na blogu recenzję tej książki, bardzo mi się podobała :D
    natchniona-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zastanawiałam się czy ją kupić, ale zmieniłam zdanie. Nie wiem czy nie zrobiłam źle...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad tą książką i wciąż się waham. Może kiedyś do niej zajrzę... Nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad tą książką i wciąż się waham. Może kiedyś do niej zajrzę... Nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam ksiażkę i akurat mi się mega okładka podoba, w sumie tak samo jak książka. Mam tylko wrażenie że za dużo zdradzam w recenzji akcji ludziom, którzy nie czytali tej książki. Może mam tylko taką schizę, bo parę osób mi zwracało uwagę na spoilery ! I powiem Ci, ze u mnie na blogu jest taki dodatkowy posty do tej książki, także zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń