poniedziałek, 15 lutego 2016

"Hopeless" Coollen Hoover- recenzja

Książka: "Hopeless"
Autor: Coollen Hoover
Liczba stron: 379
Ocena: 10/10


"Hopeless" to pierwszy romans, jaki wzięłam do ręki. Kiedyś znalazłam cytat z tej książki i nieudolnie jej szukałam, nawet nie wiedząc, że to romans. I to ta właśnie opowieść przekonała mnie do tego gatunku. 


"To uczucie jest mi tak obce, że nie jestem pewna co to jest."


Sky ma 17 lat, ma zwariowaną przyjaciółkę, kochającą matkę i piękne życie, przynajmniej tak sądzi. Do tej pory uczyła się w domu, ale teraz poszła do ostatniej klasy liceum. Poznaje tam swojego nowego przyjaciela- Breckina. Dziewczyna jest inna niż wszystkie dziewczyny. Nie powiem wam dlaczego, sami się dowiecie. Sky poznaje chłopaka, który powoduje, że dziewczyna czuje się tak jak wszystkie inne dziewczyny. Jak to zrobił? Okazuje, że oboje chodzą do tej samej klasy. Ta dwójka powoli zbliżyła się do siebie, ale jeden wybuch Holdera może wiele kosztować Sky. 


"Najwyraźniej jestem dziś obiektem odwetu karmy."



Pewnego wieczora Sky i Holder przyjeżdżają do domu chłopaka. Tego wieczora dziewczyna dowiaduje się o swojej przeszłości, przez co traci zaufanie do chłopaka.Niestety traci też zaufanie do Karen-swojej matki, dowiadując się rzeczy o którą by jej nie posądzała. Wyjeżdża z domu i jedzie do miasta, w którym się wychowała- Austin. Dziewczyna doznaje szoku, kiedy reszta wspomnień z dzieciństwa wraca.



"I chociaż żyję teraz w nowym świecie pełnym smutku i kłamstw, temu beznadziejnemu chłopcu po raz kolejny udaje się sprawić, że się uśmiecham."



5 komentarzy:

  1. Świetne recenzja :) Mi również ta książka bardzo do gustu przypadła :)
    Zapraszam moja-pasja2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcemy ją przeczytać!

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę, jak dla mnie taka sobie. Nie przepadam z książkami Colleen Hoover :)
    Ale kto co lubi :)
    Aczkolwiek świetna recenzja :*
    http://atramentowe-ruiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatna recenzja, ostatnio przeczytałam "Maybe Someday" i zastanawiałam się czy sięgnąć po serię "Hopeless" :)

    Zapraszam na blog spotkanieprzyliteraturze.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam jeszcze twórczości Colleen Hoover, ale mam u siebie ,,Hopeless", która czeka na swoją kolej. Słyszałam wiele opinii o tej książce, większość negatywnych, ale mam nadzieję, że jednak mi się spodoba tak jak Tobie. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń