czwartek, 17 marca 2016

Coś ode mnie

Z tej okazjji, że mam dziś urodziny pomyślałam, że chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej o mnie niż jest w zakładce "O autorce".
Jestem realistką
Wielu moich znajomych twierdzi, że to zła cecha widzieć wszystko czarno- białe. Ja jednak tak nie uważam bo dzięki temu jasno myślę, a nie bujam w obłokach.
Jestem strasznie pyskata
Lepiej mnie nie denerwować, bo inaczej zobaczy się mój trudny charakter, który nie jest przepiękny.
Mój ulubiony kolor to czarny i biały
Tak jak wspomniałam widzę wszystko czarno - białe. Stąd też upidobanie do tych kolorów i ubierania się w nie. Z reguły chodzę cała na czarno. Rzadko kiedy mieszam te obydwa kolory.
Jestem szczera do bólu
Nie zaliczam się do ludzi typu " nie lubię cię, ale mówię ci, że lubię". Zazwyczaj mówię drugiej osobie co myślę. I przyznam, że raz miałam przez to poważny problem.
Trudno zawieram znajomości
Ktoś by pomyślał, że skoro jestem i pyskata i szczera do bólu to powinnam łatwo zawierać znajomości. Przynajmniej sądzą tak moi rodzice. Ale niestety. Nie umiem podejść do drugiej osoby, której nie znam i zapoznać się.
Ja kujonka
Uwielbiam się uczyć. A najbardziej chemii. Dziwna ze mnie osoba prawda? Kto lubi się uczyć? Niestety, ale ja.
Moje upodobania
Jestem pewna, że wśród moich znajomych nie znalelibyście osoby, która kocha słuchać muzyki jak ja. Kiedy słucham piosenek mojego ulubionego zespołu, wręcz latam.
Mój wygląd
Jestem wysoką czternastolatką ( od dzisiaj), mam długie brązowe włosy i zielone oczy takie jak u kota ( porównywałam). Nie wyróżniam się zbytnio z tłumu.
Spać i jeszcze raz spać
Kto by nie lubił spać? Zapewne każdy uwielbia położyć się na łóżku i paść w objęcia Morfeusza. Ze mną jest tak samo, ale zanim zasnę mija dobre pół godziny. Taka mała komplikacja.
I to wszystko z mojej strony :)
Nie, no żartuje. Macie tu jeszcze moje zdjęcie, które zrobiła mi koleżanka ;)

10 komentarzy:

  1. ja chemii wlasnie nigdy nie umialam:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chemie kochana <3 A jeszcze z tym pyskata i szczera aż do bólu się zgadzam :D Umiem w twarz wytknąć błędy i nie przejmuje się, jeżeli ktoś mnie obrazi, bo wtedy wiem, że ona nie jest mnie warta :P A to szczera, aż do bólu też się zgadza :P Jesteśmy bardzo podobne do siebie <3 :D

    Zapraszam do mnie http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jestem realistą ^^
    A jeżeli chodzi o chemię to JESZCZE nigdy nie miałem z nią styczności :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. juz cie lubie za to, że jestes pyskata haha :D no i fakt, dziwna jestes, ze sie lubisz uczyc :P . ale spokojnie ja czytam książki to ludzie tez sie na mnie dziwnie patrza :D na szczescie mam za soba etap gimnazjum/ technikum-liceum :P wlasnie koncze studia i sie bede cieszyc wolnoscia :P --> no prawie, bo mam dziecko hehe

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :)

    Zapraszam ♥
    tajemnicze--drzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy coś wspólnego :D Również jestem pyskata, z trudnością nawiązuje nowe znajomości oraz uwielbiam spać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam zielone oczy i lubię się uczyć! A najbardziej rosyjskiego :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i blog również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj pyskata to też moja cecha :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! :)
    Pozdrawiam.
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń