poniedziałek, 7 marca 2016

Dzień kobiet

Z okazji dnia kobiet chciałam życzyć wszystkim dziewczynkom, nastolatkom i dorosłym kobietom wszystkiego dobrego :)
Z tej samej  okazji wymienię wam 10 najlepszych romansów jakie przeczytałam ;)

• Maybe Someday - Cooleen Hoover
• Hopeless - Cooleen Hoover
• Pułapka uczuć - Cooleen Hoover
Nieprzekraczalna granica - Cooleen Hoover
• Jesienna miłość - Nicholas Sparks
• Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks
Rywalki - Kiera Cass
Listy w butelce - Nicholas Sparks
Szczęściarz - Nicholas Sparks
Na zakręcie - Nicholas Sparks

Jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego wszystkim i mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie dla was wszystkich wyjątkowym :)

5 komentarzy:

  1. Tobie również życzymy wszystkiego najlepszego! :)
    Widzimy, że Sparks górą. Też go lubimy :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla ciebie również najlepsze zyczenia :)
    dzisiaj nasze święto, mamy co świętować :)
    świetna lista, nie znam tytułów ale na
    pewno się zapoznam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, twój cytat też jest cudowny
      i powtarzany do lustra na pewno działa :) całusy <3

      Usuń
  3. Kilka z przedstawionych książek miałam okazję przeczytać kilka pozycji! Bardzo fajne dzieła :) Zwłaszcza Hopeless :)
    Czekam na kolejne posty i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyśle nad przeczytaniem którejś z tych książek :*
    Buziaczki :*
    zapraszam także do mnie http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń