środa, 3 sierpnia 2016

Liebster Blog Award


Dziękuję za nominację Ali Sims z bloga "Podążając za książkami" :)

1. Co myślisz o lekturach szkolnych? Zachęcają człowieka do czytania, a może zniechęcają?
Może innych zachęcają, ale  mnie skutecznie zniechęciły. Miałam już nawet zamiar porzucić czytanie książek.

2. Najgorsza lektura szkolna?
Kto jest już w gimnazjum pewnie powiedziałby "Krzyżacy", ale ja stwierdzam, że najgorsza szkolna lektura to "Romeo i Julia". Nienawidzę takich przesłodzonych romansideł i nie mogłam przez tą książkę przejść.

3. Co sądzisz o cytacie "Piekło jest puste, wszystkie diabły są tu"?
Według mnie to mądry cytat. Żadnych przesłodzonych rzeczy typu "Kocham deszcz, bo tylko on na mnie leci" albo "Jestem piękna i dobrze mi z tym".

4. Wyobraź sobie apokalipsę zombie. Jesteś sama w domu, nie wiesz gdzie są twoi znajomi. Co robisz? 
Zaczynam bawić się w zabójcę zombie. Jakieś noże z kuchennej szuflady się wyjmie i pójdzie zabijać żywe trupy.

5. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do drugiej gimnazjum.

6. Jakie miasto chciałabyś zobaczyć najbardziej? Czy jest w nim coś specjalnego?
Chciałabym pojechać do Sydney. Słyszałam, że mają tam piękne plaże i chciałabym zobaczyć je na własne oczy.

7. Ulubiony kolor?
Czarny.

8. Największa zbrodnia przeciwko modzie to...
Nie wiem. Mało obchodzi mnie to, co jest modne. Ubieram się tak jak chcę.

9. Ulubiona pora roku?
Lato to, przecież oczywiste.

10. Wiesz w ogóle kim jestem?
Dobre pytanie. Wcześniej zajrzałam na twoje konto Google+ i troszeczkę się dowiedziałam o tobie.

11. Co sądzisz o moich pytaniach? Podobały ci się?
Podobały mi się. Szczególnie to pytanie o apokalipsie zombie.



NOMINUJĘ:



Moje pytania:
1. Jaka była pierwsza książka, po którą sięgnęłaś?
2. Słuchasz muzyki, kiedy czytasz książki?
3. Wymień trzy książki, po które już nigdy nie sięgniesz.
4. Cieszysz się z tego, że recenzujesz książki?
5. Masz taki swój "tajemniczy ogród"?
6. Jak brzmi twój ulubiony cytat i dlaczego jest twoim ulubionym?
7. Wymień trzech męskich bohaterów, których bez zastanowienia byś  pocałowała.
8. Kim jest twoja ulubiona autorka?
9. Ulubiona fryzura?
10. "Jestem czarodziejką. Mogę spełnić cztery twoje życzenia" O co byś poprosiła?
11. Chciałabyś zamieszkać w Chicago?


4 komentarze:

  1. Czwarte pytanie jest zabójcze! :) Chyba postąpiłabym tak samo jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, na pewno odpowiem ale nie w najbliższym czasie, ale na pewno!
    Ciężko jest znaleźć lektury, które zachęcają do czytania. Książki te same w sobie są bardzo wartościowe, ale sama do niektórych musiałam dojrzeć. Niektóre przeczytałam dopiero po zakończeniu podstawowej edukacji.
    W Sydney chciałabyś zobaczyć plaże, czy może przystojnych surferów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi 👍 Co do tych lektur szkolnych to ja nie chciałam nic czytać po ... Wszystkich XD http://akacjaemi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź.
    Osobiście bardzo podobają mi się dramaty Szekspira, więc twoja odpowiedź rani moje serce💔

    OdpowiedzUsuń