poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Liebster Blog Awards


Dziękuję za nominację Tajemnice słów :)



1. Dlaczego czytasz książki?
Jednym z powodów jest to, że uwielbiam oderwać się od świata rzeczywistego i to jest jeden z moich sposobów.

2. Znalazłaś jakąś lepszą ekranizację od książki?
Zdecydowane lepsza od książki była ekranizacja "Igrzysk śmierci".

3. Jaką książkę proponujesz na wakacje?
Idealną na wakacje książką jest "Każdego dnia".

4. Twój ulubiony bohater książkowy?
Nie mam takiego jednego najbardziej naj, ale wymienię kilku, którzy mają u mnie pierwsze miejsce.

  • A z "Każdego dnia"
  • Ruby z "Mroczne umysły"
  • Alicja i Cole z "Alicja w krainie zombi"
  • Richard i Kahlan z "Pierwsze prawo magii"
  • Cal i Mare z "Czerwonej królowej
5. Pierwsza przez ciebie przeczytana książka?
"Pierwsze prawo magii"

6. Twoje ulubione seriale?
"Garnitury" i "Outlander"

7. Dlaczego założyłaś bloga?
Stwierdziłam, że chciałabym się podzielić swoim zdaniem z innymi na temat książek.

8. Myślałaś nad nagrywaniem na BookTube?
Nie, jakoś nigdy mi się to nie podobało.

9. Twoje hobby?
Trudno określić czy mam hobby. Wiele razy zmieniam swoje pasje.

10. Ulubiony typ książek?
Fantasy.

11. Kiedy założyłaś bloga?
W lutym tego roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz